You must login (register) to review.
Reviewer: Mare Signed [Report This]
Date: 08/29/13 08:32 am Title: Chapter 6

I liked your descriptions on his training. I'm glad they are FINALLY training the poor guy. I feel bad for him. Angie needs to relax a bit or get stepped on by one of those suits. LOL Good luck with your new job!

Author's Response: No kidding, poor Nick, subject to this horribly disorganized place lol. Angie definitely needs to relax, she's fun to write because she's so snippy, but likely irritating for Nick to interact with haha. Thanks, Mare! And thanks for the well wishes on the new job :)

Reviewer: Mare Signed [Report This]
Date: 08/12/13 04:16 am Title: Chapter 5

I don't blame Nick for being as frustrated and mad as he was. These people kind of suck ass when it comes to training. I liked the idea of the angels being specks of light and not your stereotypical white gown wearing, winged people with halos. I also love the fact that even though the boys aren't really present you have Nick take the time to at least talk to one of them or flashback to a memory of them per chapter. That's what probably keeps me reading and so entertained you have so much going on, all the excitement with the fighting angels but still the inclusion of the bromantic moments. As long as they keep going and it doesn't turn into a love story, I'll be sticking around. :O) Great chapter!!

Author's Response: Thanks, Mare! They really do suck when it comes to training and keeping their pilots informed LOL no wonder Nick was so upset! I'm glad you liked the description of the angels, I took inspiration from the show this is based off of but I still wanted to do something a little different with that aspect of it. It definitely won't be a love story - I can't promise bromantic moments in every chapter but the boys will be there throughout, they're not going anywhere! Thanks again :)

Reviewer: Rose Signed [Report This]
Date: 08/11/13 07:14 pm Title: Chapter 4

LOL at Angie. I love that she didn't just swoon or anything like that. I'm not the fondest of females in BSB fics but so far? Not hating her. Now that I'm up to date you just gotta update again.

Author's Response: Glad you don't hate her lol it's interesting writing a female alongside Nick when romance isn't the genre! I've got a few chapters in my repository so I guess I should get on editing one and posting it up. Thanks for the review, Rose! Glad you're enjoying it :)

Reviewer: Rose Signed [Report This]
Date: 08/11/13 07:12 pm Title: Chapter 3

LMAO I love that he ended up in this mess cause a fan used his name. (well probably a fan). I really love all the detail and thought you've put into this. I know it's a crossover but even without knowing it I can picture this in my head.

Author's Response: Thanks, Rose! LOL poor Nick, his life always in a mess because of his crazy fans. Thanks for your compliment on the detail, I'm working hard at putting in a lot of detail so it's good to see that it's paying off! :)

Reviewer: Mare Signed [Report This]
Date: 08/10/13 05:38 am Title: Chapter 4

"Hey, baby." LOL that was so Nick. So we are about to encounter an angel attack, I'm looking forward to seeing what one of those is like and how they are going to manage to wear those huge suits without drawing attention to themselves. Now I'm all caught up! YAY! I like Angie, even though I did wince at the presence of a female. At least she seems to be a strong one. What is it with having kids save the world?



Author's Response: Yay for you being caught up! I'm glad you like Angie, I was actually wondering how you'd feel about there being a female lead lol, she's a fun character to write! Not gonna lie, I actually love the concept of kids having to save the world, and I love whenever a show/movie/book depicts it in a way that shows how mentally draining that would be. Thanks for the review, Mare! :)

Reviewer: Carter-Orange Signed [Report This]
Date: 08/09/13 02:42 pm Title: Chapter 4

Aww well at least we all think he's sexual, lol.

Let's hope he doesn't mess up and manages to kick some evil angel arse!



Author's Response: lol yes, Nick certainly doesn't have a shortage of people who think he's sexual, that's for sure! Hopefully he doesn't mess up ;) Thanks again!

Reviewer: Carter-Orange Signed [Report This]
Date: 08/09/13 02:33 pm Title: Chapter 2

Oooh this is reminding me of Men In Black a little, so exciting!  Nick in a kind of space ship thing fighting evil angels will be awesome :)



Author's Response: Thanks, Steph! Glad you think it'll be awesome :)

Reviewer: Mare Signed [Report This]
Date: 08/09/13 03:54 am Title: Chapter 3

So, is this evengalion the crossover element of the story? Or did you make this thing up yourself? Either way what a freaky sounding thing! I loved how Nick wanted to call Brian just for some normalcy. I couldn't even imagine having to keep that kind of secret, I'd go nuts!! And speaking of nuts...I can totally see one of Nick's lunatic fans entrusting him to save the planet because he's hot! Althought the fact that NERV had originally picked that lunatic (she might not be a fan but that's kind of what I'm gathering) doesn't really put my faith in their overall judgement as well. LOL



Author's Response: The Evangelion and NERV are the crossover parts of the story, yep. It is a freaky thing! That's why I felt it was perfect to write a story with Nick having to pilot one LOL. I'm glad you liked the Brian part because I was unsure a bit about it when I wrote it, given the stress on their relationship during that time period. Love your theory about NERV and not having faith in them. Nick clearly doesn't have much faith in them either lol so we'll see what happens. Thanks Mare! :)

Reviewer: Mare Signed [Report This]
Date: 08/08/13 08:23 am Title: Chapter 2

Okay so I was going to wait until you got to chapter 5 before I decided to continue reading but then I saw in your updsate thread that you have all the way up to chapter 8 already so I just went ahead and decided to read it. Don't you love my standards? LOL

I love the concept of the angels wanting to take back the world! It's so funny that generally whenever anyone talks or writes about angels these days they tend to be douches! I wonder what they think of that. I love Nick's thoughts throughout this chapter especially the bit about Kevin not caring he was taken away to this mysterous organization. I would be a tad nervous if it was up to Nick to save us all but as long as spelling and grammar aren't anywhere in the equation, I'd be willing to give him a chance!

Now saying all this! If I do get sucked into this story you are NOT allowed to just disappear. If I have to kidnap those 1D kids I will! Although, I guess that would give you even more fodder to write about them. Blah!

LOL Nice job! :O)



Author's Response: Hey, your standards are clearly working out for me LOL. I have had quite the motivation on this one lately, even though I've had the outline for it comepleted for a couple of years now. It's nice to be actually writing it. I'm glad you like the concept, though not entirely mine I did tweak it and add some twists to it. It's funny that you mention angels as being douches these days lol I didn't really think of that, ha! I am enjoying writing Nick's thoughts, as I usually do so I'm glad you like them, and the Kevin bit :) LOL at the comment about Nick's grammar, so true! I am trying my best to not disappear - 8 chapters complete out of an outlined 25 so far and I am severely blocked on my 1D stuff anyhow. Though I will accept you kidnapping them and sending them to me as a reward for sticking with this story when I finish it. Hahaha. Thanks for the review, Mare! Much appreciated! :)

Reviewer: Purpura Lipstick Signed [Report This]
Date: 08/07/13 09:26 am Title: Chapter 3

So he's there because a fan chose him to replace her. .. or at least that's how I took it.  Lol love how he connects to the Evagalin. I was hoping it was something like that.  Really liking and can't wait for more.



Author's Response: Lol maaaaybe that's the reason! Thanks Lore :)

Reviewer: Rosalie Signed [Report This]
Date: 08/06/13 08:55 pm Title: Chapter 1

Very enticing...update soon! very interested to see where the story is heading.

Rosalie

Author's Response: Thanks Rosalie! I'm going to try to update on a semi-regular basis haha

Reviewer: RokofAges75 Signed [Report This]
Date: 08/05/13 10:13 pm Title: Chapter 3

This is quickly getting bizarre, but I mean that in a good way - it's interesting! I applaud you for being creative enough to pull off a sci-fi; I could never come up with this stuff! I'm very curious about the original pilot who named Nick as her backup. Why? Was she just a BSB fan (LOL) or is there a bigger reason he was chosen? So many questions in my head! Keep up the great work; this story is very descriptive and well-written!

Reviewer: Purpura Lipstick Signed [Report This]
Date: 08/01/13 10:10 pm Title: Chapter 2

huh what makes Nick so special that he is involved in this fight.  Interesting that angels are the bad guys.  Will be waiting for more.



Author's Response: Thanks, Lore! There will be an explanation about Nick in the next couple of chapters :)

Reviewer: Rose Signed [Report This]
Date: 08/01/13 09:21 pm Title: Chapter 2

Whoa, okay I need to know more Steph. But you're doing a great job with this. You're telling just enough while driving me a little crazy cause it's not everything. I love how versatile you've become too :)

Author's Response: Thanks, Rose! I appreciate that, I don't want to give it all away but obviously I do want to reveal some things so you guys aren't going "huh?" the entire time LOL. And thanks for the versatile comment as well! :)

Reviewer: Carter-Orange Signed [Report This]
Date: 08/01/13 03:52 pm Title: Chapter 1

Interesting start, I wonder what they want from him?



Author's Response: Thanks Steph! :)

You must login (register) to review.