User Profile

Alias: Pengi [Contact]
Real Name: Hannah
User Level: Member
Member since: 02/23/08
Last logged in:
Skin:

Author Biography






Why yes, now that you've asked, that is a llama. And yes, that llama is wearing a crown and pearls. I felt it was only right to be dressed in my best when I took my author photo, after all...




You can also read my stories on my website LlamaSayWHAT Fan Fiction and at My-Confession.net








Felix Awards 2010: Best Drama/Angst (Something Beautiful), Best Collaboration Runner-Up (with Rebellious_One), Best Unfinished (Bad Romance), Best Challenge (Fear of Flying), Best Team/Couple (Something Beautiful), Best Author Runner-Up

Featured Story of the Month - January 2011 - Something Beautiful on the AC forum.

Featured Author of the Month - January 2012 - at My-Confession.net.

Felix Awards 2011: Best Short Author, Best Comedy/Dramedy Author Runner-Up, Best Collaborating Author (with Evergreenwriter83), Best Collaboration Story (What to Expect When You're Not Expecting), Best Comedy/Dramedy Story Runner-Up (What to Expect When You're Not Expecting), Best Alternate Universe Story Runner-Up (The Time Watcher)

Backstreet Trash Awards 2012: Best Brian Romance (Borrowed Time)

Pain is Just Pleasure Awards 2012: Best Victim (Nick in Fix), Greatest Punishment of Them All Runner-Up (Bad Romance)
BSB Fan Fiction Award 2012: Best Short Story (Miracle), Best Comedic Scene Runner-Up (Love Will Keep You Up All Night), Best Death Scene Runner-Up (Love Will Keep You Up All Night), Best Emotional Scene (Love Will Keep You Up All Night)

Felix Awards 2012: Most Creative Author, Best Visual Summary (What to Expect When You're Not Expecting, with Evergreenwriter), Most Creative Story (What To Expect When You're Not Expecting, with Evergreenwriter), Most Creative Story Runner-Up (Love Will Keep You Up All Night), Best Visual Summary Runner-Up (Something Beautiful), Best Short Story Runner-Up (Couple's Therapy), Best Thriller/Suspense Author, Best Thriller/Suspense Runner-Up (After Self), Best Drama/Angst Author, Best Drama/Angst Story Runner-Up (Love Will Keep You Up All Night)

Contact Author

Miscellaneous

Messengers




Favorite TV Shows

Reviews by Pengi
Summary:

A small scene with the boys overseas for Thanksgiving.


Categories: Fanfiction > Backstreet Boys
Characters: Group
Genres: Humor
Warnings: None
Series: None
Chapters: 1 Table of Contents
Completed: Yes
Word count: 1290
Read Count: 410


[Report This]
Published:
11/23/07 » Updated: 11/23/07
Reviewer: Pengi Signed
Date: 12/04/10 Title: Chapter 1: Glückliches Erntedankfest!

LOL I just saw this cos it popped up on the home page's "Story of the Moment" thing and the title caught my eye. This is gonna be my new yearly tradition to read. LOL I love Nick's dorkiness in this story. This is great. :)

Author's Response: thanks Hannah! LOL I don't even remember this one. I might have to do a quick read through myself. lol

Summary:

What happens when you take a rebel and mix it with a blond? One hell of a conversation.

*My response to the January picture challenge*


Categories: Fanfiction > Backstreet Boys
Characters: AJ, Nick
Genres: Humor
Warnings: None
Series: None
Chapters: 1 Table of Contents
Completed: Yes
Word count: 538
Read Count: 426


[Report This]
Published:
01/03/08 » Updated: 01/03/08
Reviewer: Pengi Signed
Date: 02/24/08 Title: Chapter 1: Some Things Never Change

lmao...I almost forgot this wasn't a real conversation.

Summary:

I will be your father figure, put your tiny hand in mine
I will be your preacher teacher, anything you had in mind
I will be your father figure, I have had enough of crime
I will be the one who loves you, until the end of time...


Categories: Fanfiction > Backstreet Boys
Characters: AJ, Group
Genres: Angst, Drama
Warnings: Sexual Content
Series: None
Chapters: 2 Table of Contents
Completed: No
Word count: 3003
Read Count: 911


[Report This]
Published:
03/24/08 » Updated: 07/07/08
Reviewer: Pengi Signed
Date: 03/25/08 Title: Chapter 1: Prologue

aww poor aj! :(

Reviewer: Pengi Signed
Date: 03/25/08 Title: Through A Father's Eyes

lol I loved the "when the hell were you so smart" exchange.. cracked me up..

MAKE AJ BREAK UP WITH SAM! she sounds like a Bbbeyotch!

Summary:

Edwina Finch and Sir Rodney McBoobiekins have come to own a little place called Elk Wood Pines where Nick Carter, famed Backstreet Boy has decided to go for some rest and relaxation. Little does he know that he is followed by Mare who never gave up on her one true love Nick Carter. But little did she know she was followed by Horatio who never gave up on his one true love Mare. But little did he know that he was followed by Shadow, the wonder unicorn who never gave up on her one true love Horatio. Shadow also has arthritis in her knees…poor Shadow.

 

What happens next is an intricately woven tale of love, friendship, trips to the vet, and a few rabies shots.

 

Will Horatio ever profess his love to Mare?

Will Mare bite Nick on the butt?

Will Edwina leave Sir Rodney McBoobiekins for Horatio?

Will Sir Rodney McBoobiekins ever get over the fact that he looks like Justin Timberlake?

Will Shadow ever track down Al Gore and get to the real meaning of Global Warming?

Will Howie ever get to have his own story?

 

All these questions and more will be answered in this story that has won several awards so far for being the bestest unicorn, groundhog, BSB crossover ever!

 

So, please read this story and tell me what you think. I might make shirts to sell to promote this story so your input is vital.

 

Thanks! And I apologize if this was too short, I suck at summaries!


Categories: Fanfiction > Backstreet Boys
Characters: Nick
Genres: Angst, Drama, Fantasy, Romance
Warnings: Death, Graphic Sexual Content
Series: None
Chapters: 1 Table of Contents
Completed: Yes
Word count: 2927
Read Count: 131


[Report This]
Published:
04/01/08 » Updated: 04/01/08
Reviewer: Pengi Signed
Date: 04/02/08 Title: Chapter 1: Chapter 1 ~ Pwease take my flower

WOW. LOL.. I peeked in because the summary was like... what the hell??!????!?? .... LOL.. Made me laugh..

Author's Response: LMAO aww

Summary: Past Featured Story

Receiving an opportunity of a lifetime as an intern on the Backstreet Boys summer tour, Olivia's whole life as she knows it is turned upside down.


Categories: Fanfiction > Backstreet Boys
Characters: Group
Genres: Drama, Humor, Romance
Warnings: Sexual Content
Series: The Coaster Series
Chapters: 70 Table of Contents
Completed: Yes
Word count: 111225
Read Count: 140563


[Report This]
Published:
04/18/10 » Updated: 05/16/10
Reviewer: Pengi Signed
Date: 08/04/10 Title: Chapter 70: Chapter 70

Awww OMG.... *clapping and crying* :) His spidey sense

Author's Response: LoL I feel like I just watched the credits of a movie! You rock :)

Reviewer: Pengi Signed
Date: 08/04/10 Title: Chapter 68: Chapter 68

YAY! omg I was so scared you were gonna do it and have it be Brian's but omg yayayayay! *cry*

Author's Response: That was the original plan! But I fell in love with Nick along the way as I was writing so I just couldn't do that :)

Reviewer: Pengi Signed
Date: 08/04/10 Title: Chapter 66: Chapter 66

awwwwwww *wells up*

Reviewer: Pengi Signed
Date: 08/04/10 Title: Chapter 65: Chapter 65

LMFAO!!!!!!!!! OMG~~~ I can SEE that! I can SEE IT SEE IT !! *dies*

Reviewer: Pengi Signed
Date: 08/04/10 Title: Chapter 64: Chapter 64

awww *wells up at the compass & baby bump*

Author's Response: I got REALLY mushy towards the end! LoL

Reviewer: Pengi Signed
Date: 08/03/10 Title: Chapter 61: Chapter 61

lmfao I love the bubbles!!!

Reviewer: Pengi Signed
Date: 08/04/10 Title: Chapter 63: Chapter 63

noooooo!

Reviewer: Pengi Signed
Date: 08/03/10 Title: Chapter 60: Chapter 60

lmfao @ Baylee... I wonder how many times that's happened already? --- also, my sister was in Vancouver just recently and she said the city's like crawling with creepy people right now because of the economy. I guess she saw some guy with a "for $5 I'll light myself on fire" sign on the corner by a swank hotel. lmfao I just thought of that when they got to Vancouver and I had to share. Scary stuff is afloat in the Canadian waters.... and PS, I loooooove Figured You Out. My fav is Nick's "farewell" - GAHD. Ok. Next chappy. I'm hooked.

Author's Response: LOL I don't care how godly you are - I think EVERY child cusses at least once in their life just to try it. :) And that's sad about Vancouver :( I'm really glad you're hooked though. I'm enjoying your story comments. Hopefully this will entice you to read Cruise Control too, haha

Reviewer: Pengi Signed
Date: 08/03/10 Title: Chapter 59: Chapter 59

lmfao I'M SO HAPPY HOWIE WON!! :D

Author's Response: I'm still mad he didn't play the ice-capades the first time around for reals! ::grrr::

Reviewer: Pengi Signed
Date: 08/03/10 Title: Chapter 58: Chapter 58

ewww chocolate fries? good god lmao

Author's Response: I've got to admit that the combination of sweet and salt...but okay, it probably sounds 'eww' too. :)